zaterdag 13 september 2014

Goed doel

Mijn ouders vermaken zich opperbest hier op het warme Curuacao.
Voor vandaag had ik de art deco markt voor ze op de planning.
Ze hadden namelijk bij hun appartement leuke voederhuisjes gezien en wilden die ook wel voor in Nederland.
Nou, dat kwam goed uit aangezien ik wist dat Ariadne ze verkocht en het geld dat zij verdient weer naar de zwerfhonden gaat. Zo steunen ze meteen een goed doel!
Hierna heb ik een rondje Blue Bay met ze gemaakt. Even laten zien waar we gewoond hebben.
Ze snapten wel waarom we weg zijn gegaan.
Vanavond hebben we nog onder het genot van een hapje en een drankje lekker gekeuveld.
Verder geen spannende zaken vandaag.
Morgen een bijzondere dag. Niet vanwege hetgeen wat ik ga doen, maar omdat ik morgen blog nummer 250 schrijf. Toch wel een bijzondere mijlpaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten