vrijdag 12 september 2014

Slapeloze nachten

Gisteravond zijn we nog even in de weer geweest met het mistery airco.
Helaas echt geen oplossing gevonden en dus zat er niets anders op om dan maar zonder te gaan slapen.
Maar pfffff dat valt niet mee!!
Een raampje open kan ook niet in verband met het alarmsysteem wat op het huis zit. Dus zaten we binnen opgehokt met drie hijgende honden en vier zweterige mensen.
Oja en poes, maar die had nergens last van.
Youri was het in zijn kamer zo zat dat hij maar in de woonkamer is gaan liggen met de plafonfan aan.
Was nog niet eens zo'n gek idee. Ik ben zelf wel vier keer wakker geweest. 
Het eerste wat ik dan ook vanmorgen gedaan heb is actie ondernemen! Ik ben nogmaals de stoppen langs gegaan en ontdekte dat als ik de stop van de deepwell eruit deed de airco van Youri begon te piepen. Hè, dat is in ieder geval iets. 
Daarna met onze poolboy annex klusjesman gebeld en gevraagd of hij alsjeblieft tijd had vandaag.
Moest er niet aan denken om vannacht weer zo te moeten slapen.
Gelukkig kon hij vanmiddag komen kijken. En inderdaad, het lag aan de deepwell. Er is weer iets stuk. Nu ging het om de huls van de pomp. Hierdoor is er sluiting gemaakt en was er iets kapot in het pomphok en was er een grote stop kapot. 



Deze was stuk.
Officieel mag de grote stop niet zo maar vervangen worden, maar moet je hiervoor Aqualectra bellen. 
Maar ons kastje was al niet meer geseald dus heeft Didier het geregeld. Zo blij, kon die man wel zoenen!
De rest van de dag heb ik mijn ouders mee op stap genomen. Ze zijn onder andere mee geweest naar de surfles van Maud.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten