zondag 1 juni 2014

Bijzonder vervoer

Vanmorgen vroeg hadden we een afspraak bij ons nieuwe huis.
Hier stond Didier klaar. Didier is de helpende hand van de eigenaren van dit huis en straks dus onze helpende hand.
Daar zijn wij super blij mee! Hij gaat voor ons het zwembadonderhoud doen, maar is ook inzetbaar voor allerlei andere klussen. En...als hij een klus niet kan weet hij wel weer iemand die het wel kan.
Ideaal! 
Vanmorgen stond hij klaar om ons te helpen met het verplaatsen van een grote trampoline.
In Nederland had ik de kinderen beloofd om indien de tuin het toeliet op zoek te gaan naar een grote trampoline. 
Wij hadden er altijd al één in de tuin waar heel veel gebruik van werd gemaakt. Een nieuwe paste niet in de container, dus zou ik er hier één kopen.
Nou, dat bleek nog niet zo makkelijk. Nieuw is schreeuwend duur en tweedehands werd niet veel aangeboden of was al verkocht voor je ze had gezien.
Maar, ik zou ik niet zijn als het mij toch lukt om een grote stoere tweedehands trampoline te vinden.
En nog beter, hij werd verkocht door iemand die één straat verder woont.
Hij zou helemaal uit elkaar kunnen om hem te kunnen vervoeren, maar dat zou niet zo goed voor de veren zijn en ook niet voor mijn bovenarmen.
We hebben een andere oplossing bedacht. 


Dat ging uitstekend! Een kleine tien minuten later stond hij in de tuin!
Op zulke momenten ben ik blij dat ik op Curacao leef en dit zo kan uitvoeren.
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten