maandag 23 juni 2014

Lekker genieten

Curacao heeft zijn mooie kanten, maar Nederland heeft die natuurlijk ook.
Wat hier toch wel heel prettig is, is dat er meerdere winkelcentrums zijn met een grote diversiteit aan winkels!
Op Curacao kan ik ook wel het nodige vinden hoor, maar moet ik daar wel het halve eiland voor overcrossen.
Nu had ik de action, Hema, Bruna, c&a alleen al bij elkaar. En dat in een plaatselijk winkelcentrum, niet eens echt in een centrum van een grote stad.
Ik kom dan ook met een hoop spullen terug. En weet je wat nog het meest vervelend is? We moeten alles gedragen hebben voordat we het kunnen invoeren.
Betekent dat ik toch ook weer niet te veel kan kopen, dadelijk moet ik me nog vier keer op een dag omkleden! 
Maud is nog steeds bij haar beste vriendin. Ze is vanmorgen mee naar school geweest en heeft al haar oude klasgenoten weer even gesproken.
Morgen neemt ze een dag rust terwijl Mandy wel naar school gaat. Ze moet natuurlijk goed uitgerust zijn voor de avond, want dan is eindelijk het One direction concert!!
Het mocht effe duren, maar dan heb je ook wat.
Ook Youri heeft zijn klasgenoten verrast met een bezoek. Zijn klasgenoten, op één na, wisten van niets.
Dan is het natuurlijk nog leuker.
Youri had van te voren bedacht dat hij wel tot en met woensdag wilde blijven. Ik had daar al mijn twijfels bij. Mijn zoon die vrijwillig naar school gaat terwijl hij eigenlijk schoolvakantie heeft??
Dat houdt hij nooit lang vol. En ja hoor, vanavond de telefoon. Het was leuk vandaag, maar kom je me morgenmiddag weer ophalen? Kijk, zo ken ik hem weer.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten