woensdag 18 juni 2014

Samen één

Allereerst een reactie over het blog van gisteren.
Ik heb een aantal reacties gekregen op mijn speciaal aangemaakte mailadres.
Ook zag ik dat mijn link 19 keer gedeeld is.
Dat moet toch betekenen dat er minstens 1000 mensen mijn blog zouden kunnen lezen.
Stel nou dat al die 1000 mensen €1,00 overmaken, dan hebben we €1000.
Dat zou toch een mooi streven zijn!
Kom op mensen. We zijn er nog lang niet! Je mag storten op mijn Nederlandse rekening, ik heb een Curaçaose rekeningnummer en contant is ook altijd goed.
Hier nog één keer mijn mailadres om gegevens uit te wisselen : steunhadoc@gmail.com

Vanmiddag konden we er dan echt niet onderuit, Nederland voetbalt en dat zullen ze weten ook!
Overal zag je oranje. Op en in auto's, in winkels, mensen die iets oranje aanhadden.
Hier is tv kijken niet echt een bezigheid die veel doet. Tv kijken is iets dat veelal binnen is en daar is het veel te warm voor. Dus kijk je buiten of helemaal niet.
Dus als er een wk is, zijn er heel veel plekken waar je mee kunt kijken.
Veel beachclubs maken hier handig gebruik van. Een paar grote schermen ophangen, lekker veel oranje vlaggen en de mensen komen wel.
Het was er behoorlijk druk, maar ook heel gezellig.
Voetbal brengt mensen samen, dat is duidelijk. En de stemming is natuurlijk extra leuk als ze winnen.
Dit was bij Kokomo beachclub.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten