donderdag 12 juni 2014

Gooise vrouwen bingo

Ik roep wel eens uit gekkigheid dat ik hier net een Gooise vrouw ben.
Ik rijd in een SUV, heb een tuinman, een poolboy en een relaxt leven.
Maar dat is allemaal schone schijn! Als iemand hier echt geen Gooise vrouw is ben ik dat wel.
Ik houd er helemaal niet van om mensen aan te nemen als ik de taken zelf ook kan doen.
Dat ik een tuinman en een poolboy heb is omdat dit bij het huis en de huur hoort.
En qua kleding??
Haha, hakken zijn aan mij echt niet besteed. Dan ben ik net Bambi op het ijs.
Rokjes? De enige rok cq jurk die ik in mijn leven gedragen heb is mijn trouwjurk.
Dure merkkleding? Van sommige merken weet ik het bestaan niet eens.
Vanavond ben ik met een groep vrouwen van collega's naar een Gooise vrouwen bingo geweest.
Het is leuk om dingen met elkaar te doen en zo elkaar beter te leren kennen.
We doen elke keer iets anders en nu gingen we dus naar een bingo.
De prijzen waren van een Goois niveau. Je kon een cowboybag winnen. Moest ik toch eerlijk bekennen dat ik niet eens wist hoe die dingen eruit zagen.
Nog zo één, een boedha for boedha armband. Ik kende het hele merk niet eens, maar het bleek een zeer gewild item te zijn.
Ach, laat mij maar lekker hopeloos achterlopen. Vindt het prima. Waarvan ik het bestaan niet weet, kan ik ook niet missen.
Helaas tegen alle verwachtingen in ben ik zonder prijs naar huis gegaan. Ik kan ook niet altijd met de hoofdprijs naar huis gaan. Gezellig was het wel en dat is veel belangrijker.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten