dinsdag 24 juni 2014

Ervaringsdeskundige


Vandaag hebben we opnieuw een ritje Dronten gedaan.
Vorige keer om iedereen weg te brengen, dit keer om de eerste weer op te halen.
Voelt toch net alsof ik op Curacao ben, taxibedrijf Sandra draait op volle toeren.
Maar, die ritjes hebben ook een groot voordeel.
Zo heb ik deze keer de tussendoor wegen gebruikt langs de boerderijen.
En die verkopen op dit moment hele lekkere dingen, fruit waar ik echt niet aan voorbij kan.
Vandaag heerlijke kersen gescoord. Mmm, van die lekkere grote en een bakje aardbeien zo vers van het land. 


Die hebben we op Curacao niet, dus daar moeten we dan maar extra van genieten.
Na in Dronten te zijn aangekomen en stiekem al wat uit het bakje te hebben gegeten, ben ik naar vrienden/kennissen van ons gegaan.
Zij gaan ook naar Curacao voor het werk en hebben een hoop vragen.
Nou gaan zij ook al per 1 augustus, dus ik snap de stress.
Ik heb een hoop verteld en laten zien. Waar kan je wel wonen en waar beter niet, wat neem je mee in je container en wat kun je beter hier laten en wat moet je echt nog hier regelen en wat kan vanaf daar ook nog wel.
Ik hoop dat ze door de bomen het bos nog zien, want ik kan me voorstellen dat het duizelt.
Ik ben nu wachtende op het telefoontje van Maud dat ze kan worden opgehaald uit het kinderparadijs.
En nu is dat kinderparadijs niet in Ikea maar er wel vlak naast. Namelijk de arena in Amsterdam.
Daar staan op dit moment alle meisjes een gehoorbeschadiging op te lopen door het gegil. 
Nou ja als ze het maar gezellig hebben. 
Nog even voor iedereen die zich afvraagd waar Erik uithangt. Die is achtergebleven op de rots!
Erik gaat zoals het er nu uitziet voor in november naar Nederland voor het werk.
Hij combineert dat zelf dan met een familiebezoek. 
Op dit moment is hij hard aan het werk om al mijn uitgaven terug te verdienen. Nou, daar is hij nog wel even zoet mee!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten