donderdag 5 juni 2014

Poetsdag

Het is nu 21.00 uur en eindelijk, eindelijk kan ik op mijn kont gaan zitten.
Heb ik dat hiervoor dan niet gedaan? Ja wel heel kort, om te eten. En in de auto om de kinderen van school te halen.
Waarom zo druk? 
Morgen komen er kijkers voor dit huis! Twee zelfs. Nu zou je denken dat dit voor mij niet interessant is, ik ga er toch uit.
Maar dat is het hem nou juist! Deze mensen willen er al vanaf half juli in.
En als dat gaat gebeuren hebben wij geen dubbele huur. En dat zou wel heeeel prettig zijn!
Dus zijn wij vandaag ons uiterste best gaan doen om alles er op en top uit te laten zien.
Ik heb alle ramen gewassen, de badkamers gesopt, bedden verschoont, gestofzuigd, gedweild, appartement uitgeveegd, pomphok uitgeveegd, balustrade schoongepoetst, tuin ontdaan van alle losse stokjes, grind aangeharkt en de gaten opgevuld die de honden in de tuin hadden gemaakt.
Pfff, ik kan geen pap meer zeggen. Het is best vermoeiend om dit alles te doen met 30 graden.
Het zweet stroomde me van de rug. 

Nu dan eindelijk aan mijn welverdiende bakje koffie.
Ik heb de kinderen maar even lief aangekeken of ze alsjeblieft de honden wilden uitlaten.
Ik zag mezelf niet meer fris door het park lopen, leek mij geen goed idee.
Nu maar hopen dat ik met het propere huis een goede indruk ga achterlaten en het goede nieuws krijg dat ze het nemen.
Ik hoop het van harte, de huurprijzen zijn hier niet mis!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten