donderdag 19 juni 2014

Druk dagje


Een drukke dag vandaag.
Alle voorbereidingen voor de vlucht van morgen en dan ook nog de dagelijkse dingen.
Maar de dag begon 's morgens goed, in ons plaatselijk ochtendblad "het Antiliaans Dagblad" stond Maud met haar vriendinnen op de voorpagina.


Een Roy Donderspak hebben we hier niet, zou ook te warm zijn. Maar alles wat maar enigszins oranje is wordt goed verkocht.
Toch vind ik persoonlijk de shirtjes van Albert Hein de leukste.
Zie maar wat er op staat;


En dat klopt helemaal. Want vandaag speelde Colombia en dan zijn we ook weer even blij voor de Colombianen.
Vanavond waren we uitgenodigd voor de musical van groep 8 van de school van Youri.
We hadden nog zo iets van moeten wij daar dan heen? Wat is hiervan de bedoeling.
Maar Youri had er enorm veel zin in, dus konden we niet achterblijven.
Groep 8 speelt hier twee keer de musical. Een keer voor ouders/ vrienden enzovoort en een keer voor de rest van de school.


Dat is wel even anders dan we gewend waren in Nederland. Heerlijk buiten, stoelen genoeg, maakt niet uit wie je mee neemt.


En dan na de musical nog een momentje op het podium voor de schoolverlaters. En dat zijn niet alleen de kinderen van groep 8.
Er verlaten uit elke groep wel een paar kinderen de school. Zij sluiten een bijzondere periode af en de meeste gaan weer terug naar Nederland. Als aandenken krijgen ze allemaal nog een handdoek.


Volgend jaar heeft Youri zijn musical. Zal best raar zijn om helemaal geen kinderen meer op de basisschool te hebben. Help ik word oud!

Kleine update Thea.
Lieve vrienden, vrienden van vrienden en alle anderen.
Inmiddels is mijn status 24 keer gedeeld en heb ik maar 7!!! mailtjes gekregen van mensen die bereid zijn iets te storten. Dat kan toch niet!
Kom op nou mensen, stort nou eens allemaal €1,00!! Laat mij en vooral Thea en de dieren niet in de steek: steunhadoc@gmail.com

Morgen vertrek ik naar Nederland. Door het tijdsverschil missen jullie morgen mijn blog. 
De dag erna zijn we er weer. Tot dan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten