dinsdag 7 juli 2015

Even lunchen

Terwijl iedereen vrij is en je zou denken dat het leven nu één grote rust is, begon de ochtend vanmorgen toch wat hectisch.
Ik had namelijk een koffie afspraak en hiervoor voor de zekerheid mijn wekker gezet.
Alleen mijn wekker heeft blijkbaar ook vakantie, want die deed het niet.
Oeps, gelukkig schrok ik wakker en heb snel een berichtje gestuurd naar degene met wie ik de afspraak had dat ik wat later kwam. Gelukkig was het geen sollicitatiegesprek ofzo.


Deze koffie date was best bijzonder. Het was namelijk met iemand die ik heb leren kennen via mijn blog. Zij volgt trouw mijn blog en wilde graag eens real live kennis maken. Dat hadden we al eens eerder gedaan en dit was de tweede afspraak. Via haar heb ik ook weer nieuwe trouwe lezers waaronder een familielid die weer heel betrokken is bij het leed dat Jack is aangedaan. Zij heeft een donatie voor Jack over gemaakt. Hoe lief is dat.
Voordat ik naar huis zou rijden had ik de kinderen beloofd een vers broodje te halen. 
Bij een kruispunt sta ik voor een rood stoplicht te wachten en wie staat er naast mij? Erik!
Op weg naar een lokatie om even te lunchen. Of ik mee wil wordt gevraagd. Ach waarom ook niet, ik lunch nooit samen met mijn man. Hebben we dat ook maar weer eens gedaan.
En zou kwam het dat de kinderen wat langer op hun verse broodjes moesten wachten. Sorry.
Verder heb ik maar weer eens de bank bezocht. De derde keer in korte tijd.
Ik had nog twee rekeningen die betaald moesten worden. Omdat dit nog steeds niet online lukt,mag ik dus elke maand naar de bank om die rekeningen te betalen.
Ik was er vrijdag. Bij binnenkomst had ik 25 wachtende voor me. Binnen 1 minuut stond ik weer buiten.
Gisteren een tweede poging. 18 man voor me maar toch in de rij gaan staan. Je weet maar nooit en gaat het nu eens wel snel. Verkeerd gedacht. Na 15 minuten 2 plekjes vooruit geschoven. 
Ben maar weer vertrokken.
Vandaag poging drie. Nu had ik 11 mensen voor me. Alles beter dan 25 en er moet toch betaald worden. Een half uur heb ik er over gedaan. Kan beter, kan slechter. Het kan nu in ieder geval van mijn to do lijstje. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten