zondag 30 maart 2014

Partytime

Maud had vandaag een feestje. Nu heeft ze wel vaker een feestje, maar dit was de eerste op Curacao.
In Nederland werden er veel slaapfeestjes gegeven. Dat had je een hok vol giebelende meiden die elkaar de halve nacht wakker hielden.
Dat kennen ze hier niet zo, maar daar worden de feestjes niet minder leuk van.
Nee hoor, hier ga je met z'n allen naar het strand leuke jongens spotten.
Scheelt dat ze allemaal in zwembroek zijn dus je ziet ook nog eens wat.
Daarna slinger je jezelf op zo'n banaan om al gillend rond gevaren te worden.
O ja, het was de bedoeling dat je bleef zitten Maud!


Vervolgens wordt er nog ergens het mes op tafel gelegd en is de dag zo weer voorbij.
Zucht......, waarom ben ik al zo oud? 
Dit zijn toch geweldige ervaringen die je iedereen zou gunnen!
Ik zie dat echt als een verrijking, eens iets heel anders dan in Nederland.
Ik kan mij niet eens heugen dat er op de middelbare school nog een feestje gegeven werd en die was dan al helemaal niet op het strand. Hooguit een klassenfeest op school waar je wat kon schuifelen als je durfde.
Nee hoor, ik had me wel vermaakt hier in mijn jeugd. 
Maar helaas, ik moet het doen met de verhalen van een enthousiaste puberdochter. 
Ben toch wel een beetje jaloers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten