zaterdag 15 maart 2014

Ieder beetje helpt

Vanmorgen was het geen uitslapen voor Maud.
Nee, ze hadden een car wash op het programma staan.
Zoals ik al verteld heb vertrekt Maud op 17 april richting Suriname.
Deze reis is niet gratis. Helaas niet.
Maar om de kosten enigszins te drukken zijn er allerlei acties bedacht die geld op moeten brengen.
Inmiddels hebben ze al rozen op Valentijnsdag verkocht, gaan ze donderdag in de pauze broodjes hamburger verkopen en was er dus vandaag de car wash.
Ik heb speciaal mijn auto 3 weken niet gewassen en een paar keer de honden achterin mee genomen, haha. Ze moeten er wel wat voor doen natuurlijk.
Nou was het vooral heeeeeel gezellig en nat. En oja mijn auto kwam ook nog iets schoner terug dan dat ik hem gebracht had.
In totaal hebben ze vanmorgen 20 auto's uitgezogen en gewassen!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten