maandag 24 maart 2014

Leuk leren

Ondanks dat we tijdelijk gezinsuitbreiding hebben, gaat het gewone leven natuurlijk ook gewoon door.
We hebben nog steeds 5 pups. Nummer 5 blijft kritisch, maar blijkt een sterk willetje te hebben.
Tussen de momenten dat ik even niet hoef te voeden of kruiken vervang doe ik mijn huishouden om alles vooral hygiënisch te houden.
Als mamahond zoogt blijf ik erbij. Loop ik weg, loopt mama ook weg.
Ach, ik maak van de nood een deugt.
Ik heb vanmiddag al liggend op bed gewhatsappt met mijn zus en met een vriendin.
Heerlijk om daar zo de tijd voor te hebben/nemen.
Er wordt niet alleen door mij hard gewerkt. Maud heeft het ook druk.
Deze week heeft ze weer een toetsweek.
Elke dag twee toetsen en dus ook maar twee lesuren.
De vorige keer woonde we nog in onze tijdelijke woning en was het een behoorlijk gedoe met heen en weer rijden voor die korte tijd die ze op school zat.
De tijd op school is nu niet korter geworden, de reisafstand wel. Heerlijk!
Ik ga nu om 9.10 pas weer de deur uit om haar te halen.
De rest van de dag wordt er braaf geleerd. Dit wordt gedaan onder het genot van Dolfijn FM.
Dit is de lokale radiozender maar wel volledig in het Nederlands.
Hier worden alle hits gedraaid vanuit Europa, maar natuurlijk ook uit deze omgeving.
De liedjes van hier zijn veel leuker! Ze swingen veel meer.
Bij dolfijn fm is de mogelijkheid om met de dj's te appen.
Leuk natuurlijk, kan je bijvoorbeeld een plaatje aanvragen.
Dat had Maud gedaan. Ze kreeg zelfs nog reactie terug. 


Even voor de leken onder ons, pww is proefwerkweek. 
Het plaatje werd niet veel later gedraaid waarbij werd verteld dat hij aangevraagd was door Maud.
Tja, toen kon Youri niet achterblijven natuurlijk.
Via mijn telefoon werd ook contact gezocht met dolfijn fm en werd er ook een plaatje aangevraagd.

En ja hoor, ook deze werd gedraaid.
Zo is leren toch echt veel leuker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten