vrijdag 7 maart 2014

Inspiratieloos

Vandaag is de eerste keer dat ik denk " waar zal ik het is over hebben?"
Over het weer? Nou de zo'n schijnt altijd.
Over het openbaar vervoer? Rijdt wel maar niet op tijd!
Over het eten? Heb ik al eens gedaan.
Over school? Hè, het is nu vakantie hoor.
Haha, we zijn zo in vakantiestemming dat er te weinig gebeurd om over te schrijven.
Helaas is die vakantie al wel weer bijna voorbij, das minder.
Iedereen geniet er zichtbaar van. We waren er dan ook wel aan toe.
Maar niet getreurd, vanaf 17 april hebben ze weer vakantie en dan 2,5 week lang.
Is weer iets om naar uit te kijken. Zeker voor Maud die op 17 april voor 10 dagen naar Suriname vertrekt.
Zijn er nog items waar de lezers in Nederland nieuwsgierig naar zijn? Ik hoor het graag, dan schrijf ik een blog op verzoek. Hoe luxe is dat.


1 opmerking:

  1. Hoe heeft Erik het op zijn nieuwe werk.
    Misschien kunnen de kids een keer foto's maken van hoe hun klas eruit ziet.
    Nog meer inspiratie nodig?

    BeantwoordenVerwijderen