zaterdag 20 december 2014

Wat gaat ze doen?

Het kleine ding heeft de nacht goed doorstaan.
Er is hier nog een kleine strijd gaande welke naam ze moet krijgen. Youri wil graag Snoet en je zou bijna zeggen uiteraard is Maud het daar niet mee eens.
Het kleine ding trekt zich daar niks van aan en is op ontdekking gegaan.
Vanmorgen wilde ze het hok nog niet uit, maar in de loop van de dag kwam daar verandering in en werd de omgeving wat schichtig bekeken.


Tico en Luna vinden het allebei reuze interessant en komen ook regelmatig even bij Snoet kijken.


Storm trekt zich er niks van aan en houdt zich aan zijn eigen programma. 
Wel even snuffelen, maar daarna snel weer rondjes rennen op zoek naar leguanen of ander kruipend spul.


We zijn nu zo ver dat ze zich af en toe laat aanraken en heel even laat aaien.
Als je tegen haar praat kwispelt ze heel enthousiast. 
Binnen komen is net als bij Brownie heel eng. Even naar binnen, maar zodra wij bewegen snel weer naar buiten.


We hadden haar vanavond ook weer keurig met brokjes haar hok in gelokt.
Terwijl ik dit blog lag te schrijven hoor ik haar piepen. Toch maar even kijken, zie ik haar staan voor de deur! Heeft ze zich dus op één of andere manier uit het hok weten te manoeuvreren!
Best knap, maar niet handig. Zo 's avonds laat om 24.00 uur heb ik daar ook geen oplossing meer voor. Heb nog overwogen haar in de bench te doen, maar weet dat dit een drama zal worden.
Ze laat zich ten eerste al niet pakken en ten tweede is ze opsluiten helemaal niet gewend, dat wordt dus een jankpartij.
Ze loopt nu dus los in de tuin. Ik hoop maar dat het goed gaat en er niet ergens een heel ienieminie gaatje zit waar ze uit kan. Luna heeft dat eventuele gat nooit gevonden en dat is ook zo'n uitbreekster, dus dat geeft de mens weer moed. Nu maar slapen en zien wat ik morgenochtend aantref. Spannend is het wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten