dinsdag 23 december 2014

Lekker laat

Terwijl ik dit blog schrijf is het al behoorlijk laat. Om precies te zijn is het nu 1.30, maar ja ik wil mijn vaste lezers natuurlijk niet teleurstellen dus toch maar even een klein blogje dan.
Waarom ben ik namelijk zo laat? We zijn vanavond bij de show van Najib Amhali geweest.


Op het kaartje stond deuren open om 19.30, show start om 20.30. 
Uiteindelijk was het deuren open om 19.40, show start om 21.20.
Er was namelijk een enorme file ontstaan doordat het landhuis waar de show gehouden werd maar via één toegangsweg benaderd kon worden. 
Dat geeft dan niks, er werd wel even gewacht. Doordat hier de kaartjes uitgegeven worden zonder stoelnummer, wilden wij niet te laat zijn. Het is zo jammer als je achterin zit.
Om 19.20 waren wij er dus. Het was even wachten, maar dan heb je ook wat!
Wat kan die man kletsen! Er is er ook altijd maar één die grappen over Turken en Marokkanen mag maken en dat is hij.
Maar ondanks zijn grappen en grollen heeft geeft hij ook altijd een boodschap mee. Mooi vind ik dat.
Omdat iedereen natuurlijk wist dat hier weg komen nog wel eens een hele tijd zou kunnen duren, werd het bij het einde een run naar de deur en door naar de parkeerplaats.
Het was weer Nederland op z'n breedst. Mensen die elkaar geen centimeter gunden en elkaar klem reden om maar voor te zijn. Ik kreeg weer even een flashback naar de Nederlandse snelwegen, daar leek het aardig op.
Ons kon dit de avond niet bederven, dan maar iets later thuis. Wij hebben in ieder geval genoten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten