dinsdag 21 januari 2014

Happy tuesday

Was het gisteren volgens de wetenschappers blue monday, vandaag was het voor mij happy tuesday!
Ik heb namelijk een auto gekocht en wat voor één! 
Ik ben er echt helemaal blij mee.

Het is een Kia sportage uit 2011. Dit type auto vond ik altijd al erg mooi, maar is in Nederland niet te betalen.
Hier zijn de auto's een stuk voordeliger en is het ook erg belangrijk een stevige auto te rijden.
Dit laatste werd vorige week weer eens bevestigd.
Helaas is er een ernstig auto ongeluk gebeurd waarbij een Nederlandse man en vrouw om het leven zijn gekomen. Hun 6 jarig zoontje dat ook in de auto zat raakte licht gewond.
Zeer triest. Het gebeurd hier nogal eens dat gekken een file in gaan halen terwijl dat helemaal niet kan.
Als je dan in een klein goedkoop autootje rijd bestaat de kans dat je daar niet goed uitkomt.
Ik wil dat risico met mijn gezin niet lopen dus ben op zoek gegaan naar een tank.
Helaas verkochte ze die niet, dus werd het een Kia. En daar ben ik superblij mee!!


1 opmerking: