donderdag 9 januari 2014

Geslaagd!

Vandaag zijn we geslaagd voor een woning!
Nu zitten we nog op een resort in een vakantiehuisje, straks gaan we naar een huis waar we onze eigen spullen hebben.
Op dit moment is het best behelpen. Natuurlijk hebben we zo veel mogelijk in de koffer meegenomen, maar je mist toch altijd wat! Ik mis vooral mijn eigen dingen in de keuken.
Niet dat die in mijn koffer paste, maar even voor het gevoel zeg maar.
Straks gewoon mijn eigen pannen, bestek, borden enzovoort.
Nu kook ik hier op elektrisch, mmm echt niet zo mijn ding.
Vanavond heb ik nog een heel waterballet te weten fabriceren toen ik pasta kookte.
Ik kan er gewoon niet aan wennen dat de pit nog warm blijft/is terwijl ik hem al wel lager heb gezet. 
In het huis waar we straks heen gaan heb ik weer gas, joepie.

Sinds vandaag rijden we een andere huurauto. En wat voor één, een Kia sportage. Ook wel bekend als SUV. Nu is er weinig sufs aan, het is wel een coole bak!
Ik voel me er wel een beetje een Gooise del in (sorry Gooise dellen die dit meelezen).
Maar in Nederland is een SUV een statussymbool, hier in Curacao is zo'n auto noodzaak.
Vooral na een fikse regenbui kunnen de straten hier aardig blank staan. Dan is een auto hoog op de wielen echt het enige vervoersmiddel wat zich nog kan verplaatsen.
Maar zoals ik al zei, je vraagt je wel af waar dat kleine meisje met die grote auto heen gaat.

Behoudens water na regenbuien kom je nog wel meer tegen onderweg.
Vandaag was dat een kudde geiten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten