vrijdag 4 juli 2014

Passen en meten

Het is de hele vakantie al passen en meten. Niet omdat we gaan verbouwen, maar omdat we dagelijks de tijd op een goede manier willen verdelen.
We krijgen veel verzoeken binnen om te komen koffie drinken, lunchen, dineren enzovoort.
Heel leuk en natuurlijk ook heel fijn dat iedereen ons wil zien en spreken, maar het vergt nogal wat planning.
Het is namelijk niet alleen de agenda waarmee ik rekening moet houden, maar ook met een kind met Pheiffer. Een volle dag van 's morgens vroeg tot 's avonds laat geeft direct een terugval de volgende dag.
Dit maakt dat ik mensen ook wel moet teleurstellen. Ik probeer te plannen zonder tijd, zodat ik wat speling heb en per dag kan bekijken hoe de situatie is. Dit is nog niet makkelijk in een land waarin iedereen zo vreselijk op de klok leeft.
Vandaag had ik onder andere een eetafspraak bij mijn ouders. Maar eerst moest er nog wat kleding terug gebracht worden. En ja hoor, bij de primark. Mag ik dit even passen? Deze hadden ze niet in Almere, mmmm.
Afijn, kwamen we toch weer met meer terug dan wel ingeleverd hadden. Gelukkig zijn de prijsjes laag daar. 
Na het eten bij mijn ouders was de wens van de kinderen om ook nog even een momentje voor het bubbelbad in te passen.
Als je een hotelkamer met bubbelbad hebt moet je daar natuurlijk ook gebruik van maken. 
En wat een lol. Schuim tot halverwege de muur. Sneeuwvlokken door de badkamer, en daarna heerlijk bubbelen.
Nu maar proberen op tijd te slapen. Morgen een lange dag voor iedereen, maar specifiek voor Maud. 
We gaan met z'n allen naar Duinrell met alle neefjes, nichtjes, tantes, ooms, opa en oma.
Zoals het er nu naar uit ziet zal ik Maud in de loop van de dag naar het hotel brengen zodat ze nog even kan slapen. Ze wil de wedstrijd morgen namelijk ook niet missen, dus moet ze genoeg energie hebben om het tot minstens 24.00 uur vol te houden.
Dat zal nog niet meevallen aangezien zij inmiddels ook goed verkouden is geworden. We zullen zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten