dinsdag 1 juli 2014

Goed besteed dagje

Vandaag hadden we onze laatste dag in Dronten gepland.
Nog even wat laatste afspraken in kunnen plannen.
We begonnen vandaag in ons eigen huis. Hoe raar is dat.
Aan de ene kant is het huis van ons, maar aan de andere kant ook weer niet.
Ik vond het wel erg leuk om te zien dat de huidige bewoners hun draai volledig gevonden hebben en volop genieten in ons huis. 
Daarna had ik een afspraak op de oude school van Youri.
Een moeder van een meisje uit de klas van Youri heeft samen met de meester de kinderen verteld over Thea en het dierenleed op Curacao.
De kinderen hebben daarna het initiatief genomen om een inzamelingsactie te starten en van alles te gaan doen om geld in te zamelen.
Vandaag zou ik dat komen ophalen. Ik was zeer blij verrast, want het is de kinderen gelukt om in één week €70,05 op te halen!! Ik ben super trots op ze! Alvast namens Thea en de dieren heel erg bedankt!



Voor iedereen die nu denkt, o ja Thea daar wilde ik nog iets voor storten. Dat kan natuurlijk nog altijd.
Mail mij op steunhadoc@gmail.com, dan krijg je mijn gegevens.
Voor iedereen waarbij ik al langs ben geweest en die een bijdrage heeft gedaan, bedankt!
Ik ga nog niets verder zeggen over de eindstand, dat wil ik nog even geheim houden. 
Zodra ik weer op Curacao ben zal ik het Thea aanbieden en zal ik daarvan verslag doen op mijn blog.
Nog steeds hebben we niet iedereen gezien die we wilden zien, maar helaas de tijd is op!
Sorry voor diegene die ons niet gezien of gesproken hebben. Volgende keer beter.
Voor iedereen in Dronten/ Almere die ik wel heb gesproken of gezien, het was gezellig en tot volgend jaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten