zaterdag 19 juli 2014

Dat zeg ik

Vanmiddag werd ik gebeld. Gebeld door een monteur/installateur van UTS.
Of het uitkwam dat hij vanmiddag langs kwam. Ja hoor, hoe laat heeft u in gedachte?
Nou, ik sta eigenlijk voor uw hek op dit moment.
Oké, ik kom het hek open doen. Tuut tuut, dat is snel.
Ik vertelde de meneer van UTS dat ik nu twee abbonementen had. Degene die hier in dit huis operationeel was is opgezegd. De ander moet nu naar hier verhuisd worden.
Hij kijkt mij zo eens aan en vraagt; "zijn allebei de aansluitingen van UTS?"
Yep. En deze werkt gewoon? Yep. En die moet ik er nu afhalen? Yep.
Hij is meteen naar kantoor gaan bellen, hij vond het belachelijk. Yep, ik ook!
Enigszins pist hangt hij op en vertelt mij dat hij het echt om moet zetten. Ik zei het toch.
Ik heb er nu inmiddels ook verhuiskosten voor betaald, dus kan ik het wel waarderen als het dan ook uitgevoerd wordt.
Meneer was niet blij, maar ging toch aan de slag. Een koud drankje doet wonderen
Hij is een tijdje buiten het hek bij een grote kast met bedradingen bezig geweest.
Daarna heeft hij binnen onder andere de routers omgezet.
Toen was hij klaar. Volgende week komt de volgende monteur, die is dan weer voor de telefoonleiding.
Hij was namelijk alleen voor het voorbereidende werk buiten. De ander moet het nu binnen afmaken.
We kunnen nog niet bellen. Wel internetten, dat is veel belangrijker.
Meneer UTS vertelde dat hij heel veel boze klanten tegen komt.
Nou, daar had ik nou echt geen beelden bij. Meent u dat nou?? Haha.
Maar, ik zeg verder niks. Ik ben zo waar binnen twee weken geholpen, heb nog steeds internet en heb tot op heden geen dubbele rekeningen, tot zo ver gaat het goed.
Oké, dat alles nu goed loopt heeft er ook wel mee te maken dat ik alles in persoon ben gaan regelen.
Niks bellen naar een helpdesk, gewoon persoonlijk dat werkt toch het best.
Het enige wat nu nog even spannend is, is of dat ik na 8 augustus geen rekeningen meer ontvang van het oude abbonement. We zullen zien.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten