zondag 13 juli 2014

Daar deden we het voor

Vanmorgen heel vroeg was Youri al uit de veren.
De deur ging open voor de honden en zie....


Een doldwaze Luna die samen met Tico als een malloot door de tuin ging.
Daarna heerlijk samen in het gras.


En zie hier, rollend door het gras. Dat is toch wel een teken van genot.


Met dank aan Youri voor de foto's! Op het moment van schieten lag ik toch echt nog op één oor.
Oja, Storm was ook buiten hoor, maar die ging meer zijn eigen gang.
En dan hebben we nog poes. Ook een bijzonder geval!
Gisteren heeft ze vanwege de verhuizing in het oude huis de hele dag binnen in de badkamer gezeten. 
In de namiddag hebben we haar opgehaald. Poes in een mandje doen is vragen om tijdelijke tatoeages, dat doen we dus maar niet.
Het makkelijkst gaat het als je poes gewoon op schoot meeneemt. Ze vindt haar weg wel.
En dat gaat ongeveer zo.



Op het middenconsol van de auto dus. Nee, poes wil niks missen van zo'n reisje.
En toen was daar weer het fantastische idee om poes een week huisarrest te geven.
Nou, poes is niet gek hoor.
Kijk nog eens goed naar de foto's van de honden. Zie je die kleine raampjes die je op een kier kunt zetten?? Je raad het nooit, nog voor ik mijn ogen vanmorgen open deed was poes ook al buiten geweest!!  En inmiddels ook weer binnen.
Het is en blijft een bijzonder exemplaar. De rest van de dag is ze af en toe buiten gaan kijken, maar heeft het grootste gedeelte van de dag liggen kijken naar Erik die een kast in elkaar zette.
Dat is kijkplezier van de hoogste orde. 
Verder wordt het langzaamaan meer huis dan opbergschuur.
Kan wat mij betreft niet snel genoeg gaan. Terwijl iedereen dan ook uitgeteld op de bank ligt ga ik nog even door. Ik zit wel over een paar dagen op die bank, als alles gedaan is. Eerder heb ik toch geen rust in mijn geraamte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten