donderdag 17 april 2014

Ik vertrek


Als ik dit schrijf zit Maud in het vliegtuig samen met nog 14 anderen klasgenoten en 2 leerkrachten op weg naar Suriname.
De gehele dag heeft daar ongeveer voor in het teken gestaan.
Vanmorgen vroeg had Youri nog even de aandacht.
Hij moest zijn haar in "model" brengen voor crazy hairday.
Er is heel wat gel aan te pas gekomen, maar het resultaat was grappig.
Helaas mocht ik vanmorgen echt GEEN foto maken. Jammer, want vanmorgen zat het beter dan vanmiddag.
Maar bij deze dan nog wel de middag editie.


Na het paasontbijt en wat film kijken begon om 12.30 dan ook voor Youri zijn vakantie.
Hij is heerlijk vrij tot 5 mei. 
Maud was vandaag al vrij. Deze dag kon mooi benut worden voor de laatste inpakhandelingen.
Ik moet eerlijk zeggen, het viel nog reuze mee wat er mee ging.
Ik heb er zelfs nog een paar korte broeken moeten bij leggen, 3 vond ik wat weinig ;-)
Om 16.45 zaten we al aan de warme hap, want om 17.30 werden we verwacht op het vliegveld.

Zoals je al ziet had niemand er zin in en waren ze er echt niet klaar voor, haha.
Even nog een groepsfoto.

Alle meiden die meegaan.

De gehele groep.



Dag mam, dag pap en weg was ze. Nu hadden wij het nog royaal. We kregen nog een kus en een knuffel. En ook oma, Arno en Youri werden dag gezegd.
Er waren ouders die het met minder moesten doen.
Alleen even zwaaien had ook gekund, die optie zat er ook tussen.
Gelukkig zijn wij nog belangrijk in een puberleven. Al was het maar om deze reis te betalen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten