dinsdag 22 april 2014

Gek op korting

Helaas hebben we al weer afscheid genomen van onze visite uit Nederland.
De tijd is omgevlogen! Wat ging dat snel, maar dat is meestal als iets leuk is.
Oma en Arno hebben zich uitstekend vermaakt.
We hebben ze het een en ander van het eiland laten zien, maar oma had eigenlijk al genoeg aan ons.
Het maakte haar niet uit wat we gingen doen, ze was al lang blij dat ze weer in onze nabijheid kon zijn.
Het is beide zo bevallen dat de vervolgplannen al weer gemaakt zijn.
Ook Youri zal op zijn verjaardag "een pakketje" mogen ophalen alleen weet hij al wat het is.



Youri heeft nu tot en met 5 mei vakantie. Dat is nog eens een end.
Ook heeft hij deze week het rijk alleen, Maud zit nog steeds in Suriname.
Dat is een mooi moment om eens iets te gaan doen waar Maud niet zo'n zin in heeft.
We hadden bedacht te gaan golfen.
We wonen immers bij een golfbaan, dan moeten we daar ook maar gebruik van maken.
Nu wist ik dat dit aardig aan de prijs was/is. Maar wat blijkt, als lokal krijgen we korting.
Nou ben ik gek op korting, daar kun je me voor wakker maken!
Vorige week had ik al fikse korting bij het see aquarium met mijn sedula.
Nu was mijn sedula ook weer heel veel waard. Zo kon Youri nu gratis een emmer ballen weg slaan en moest ik wel €3,06 betalen. Kijk dat gaan we vaker doen voor zo'n prijs.
Het was best grappig om eens te proberen. 
Stond ik daar in mijn spijkershort. Ja, een lacoste Polo en een ruitjesbroek zal je mij niet in zien.
Maar zo ging het ook prima hoor.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten