zondag 9 september 2018

Doelloos

Het is nu bijna half september en langzaam komen de dingen op de rit. Youri heeft zijn eerste week school achter de rug. Zij het nog halve dagen, vanaf morgen mag hij flink aan de bak. Meerdere dagen van 8.10 tot 15.50. Het begint op werken te lijken.
Ook Erik is inmiddels weer volop aan het werk en vertrekt dagelijks weer vroeg de deur uit om pas weer rond 18.00 uur thuis te komen.
Voor mij nog geen baan. Ik ben ook niet zoekende, ik heb namelijk idee een eigen bedrijf op te starten. Iets in de dierenbranche, dat lijkt me duidelijk.
Hoe en wat precies vertel ik later. Ik moet het businessplan nog uitschrijven en een kvk inschrijving regelen. Tot die tijd probeer ik ook mijn ritme te vinden. Ik heb nog geen vast ritme. Het hangt nog te veel af van wat komen gaat en nodig is. Straks als ik ook werkende ben hoop ik wat regelmaat te kunnen creëren. Hoewel ik echt wel met van alles bezig ben, voelt het nu nog een beetje doelloos. Daar wil ik van af.
Doelloos was het weekend zeker niet. Er is flink bij Maud geklust.
Van een donkere muur naar totaal andere kleuren.




Nu de slaapkamer nog.
We zijn ook druk op marktplaats. Er is niets zo leuk als voor weinig een ontzettend leuk bankje scoren, of net die eettafel die je voor ogen had.
Zo kun je met beperkt budget iets super leuks creëren. 
Aankomende zaterdag is de verhuizing. Voor die tijd zullen we Tommy ophalen. Ik denk dat duvel een kattenmaatje wel kan waarderen.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten