donderdag 28 augustus 2014

Spontane actie

Soms snap ik het niet hoor.
Maud komt vanmiddag om 15.15 uit school. De laatste twee uur heeft ze gym gehad.
Dit doen ze dan buiten! Iedereen weet dat je tussen 12.00 en 15.00 je gedeisd moet houden en zeker met de felle zon rekening moet houden, sturen ze die kinderen twee uur lang de volle zon in!
Ik vraag me dan af of degene die dat bedacht heeft wel bij zijn volle verstand is!
En dat terwijl er een gymzaal leeg staat. Die van de naastgelegen basisschool die om 12.30 uit gaat.
Volgens de gymdocent was het niet te doen om met 20 kinderen (2klassen) binnen te gaan gymen.
Eh, in Nederland zijn de klassen groter en wordt er toch echt wel binnen gegymd. 
Deze tijgermoeder gaat actie ondernemen, dat staat vast. Wordt vervolgd!
Na gym kon Maud meteen door naar surfles. Tijdens haar les doe ik dan meteen even een paar boodschappen. Wel een koelbox met koelelementen meegenomen, anders kon ik geen versproducten kopen.
Op de terugweg kwamen we langs een sushi restaurant.
Ik had al op Facebook gelezen dat ze een hele leuke aanbieding hadden. Een kilo sushi voor een leuk bedrag. Mmmm, klinkt goed.
Maud en ik besloten maar eens lekker gek te doen en ze te halen.
Genieten hoort ook bij het leven, niet alleen maar afzien. 
Het was heerlijk! Deze spontane actie werd thuis ook zeer gewaardeerd door Erik. 
Youri is er niet zo van, voor hem hebben we de frituur gestart. Hij blij, wij blij.
We hebben hetgeen we eigenlijk vandaag zouden eten een dagje opgeschoven en genoten van de sushi. Het was voor herhaling vatbaar. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten