vrijdag 7 februari 2014

Nog even!

Sinds vanmiddag ben ik de trotse eigenaar van een nieuwe woning.
Ik heb de sleutel in ontvangst genomen van ons huis waar wij de aankomende 3 jaar willen vertoeven.
Erik was nog aan het werk op een ander eiland, dus heb ik het alleen gefikst.
Nu gaan we alles bij elkaar sprokkelen wat we nodig denken te hebben.
Zelf nemen we kleding mee. Via vrienden, kennissen en collega's lenen we de rest.
Denk aan bedden, beddengoed, handdoeken, keukengerei, pannen.
Echt ongelofelijk hoe vriendelijk en behulpzaam iedereen is. Bedankt iedereen!!
We hebben er enorm veel zin in.
Vanmorgen ons laatste ritje vanaf Coral estate naar school. De laatste keer om 6.00 uur uit bed en voor de laatste keer in de file.
Goh, wat ga ik het niet missen.

Vanavond zijn we op bezoek gegaan bij iemand van Carf, één van de organisaties die zich bezig houdt met de opvang van zwerfhonden.
We wilden graag kennis maken met Prada. Denk niet dat het hondje zo blijft heten als ze bij ons komt wonen. Ik heb niets met merken als Prada en Gucci. Maar dat terzijde.
Dit hondje is samen met haar broertje gevonden in de buurt van een supermarkt.
Het broertje heeft al een forever home, Prada nog niet.
Omdat Prada een lief, makkelijk hondje is, dachten wij dat ze voor ons geschikt zou kunnen zijn.
We willen niet een te drukke pup bij Storm zetten. 
Helaas was Prada wat moe van de hele dag spelen en vond ze ons interessant, maar ook niet meer dan dat.
Morgen of overmorgen gaan we nog eens kijken, maar dan overdag. 
Mocht ze het worden, dan zullen er snel foto's volgen.

1 opmerking: