dinsdag 25 februari 2014

Grote jongen

Tico onze nieuwste telg van de familie doet het super goed.
Hij woont hier pas een week, maar het voelt al veel langer aan.
Vannacht was de eerste nacht dat hij volledig door geslapen heeft zonder mij te wekken om te plassen.
Tjonge, dat is dan wel lekker hoor. Ik heb het er graag voor over en doordat ik niet hoef te werken heb ik er ook zeker de tijd voor, maar doorslapen zonder onderbrekingen is dan toch wel heeeel fijn.
Helaas heeft Storm geen interesse in de pup.
Dat is jammer, want de pup heeft wel interesse in hem. Hij wil heel graag spelen, maar Storm draait gewoon zijn kop om.
Wie weer komt er nog verandering in. Tico vermaakt zich ook wel zonder Storm! 
Vandaag werd het hek rondom het erf geplaatst.
Hierdoor kan Tico het terrein niet meer af en hoeft hij niet meer aan de lange lijn.
Vanmiddag ging hij op ontdekkingstocht. Hij wel, Storm niet. 
Hij ontdekt dingen buiten, maar maakt binnen ook van alles mee.
Tandenpoetsen was iets totaal nieuws voor hem, haha.


Ondanks dat Storm niet met hem wil spelen geeft hij wel het voorbeeld.
Zo leert hij waaks te zijn op het terrein en dat als we naar buiten gaan dat vooral is om te plassen.
Erg handig.
Ook handig vandaag was dat je Storm overal kunt neerzetten. Ik had al eerder foto's geplaatst van Storm bij het uitzichtpunt.
Tico konden we daar vandaag gewoon bij zetten. Hij begreep precies wat er van hem verwacht werd.
Wat een droppie hè?




1 opmerking:

  1. Nou zeker! Ik heb weer genoten van de laatste serie van je blogs. Wat heerlijk dat jullie je eigen spulletjes weer hebben en het lijkt alsof jullie je draai al goed hebben gevonden. Fijn hoor!

    BeantwoordenVerwijderen