woensdag 12 februari 2014

Eerst zien, dan geloven

Soms kan je al van te voren inschatten dat iets niet zo gaat lopen als dat je zou hopen.
De container is er zo één.
Via het nummer op het slot van de container kunnen we zijn reis volgen.
Hierdoor weten wij al eerder dat de container verlaat is dan dat we geïnformeerd worden door het verhuisbedrijf.
Inmiddels is de container via Rotterdam naar Cartagene gegaan en vandaar werd hij weer verscheept naar Curacao.
Eerst zou hij gisteren aankomen, toen weer vandaag.
Uiteraard vandaag het track en tracé systeem bekeken, staat hij op Aruba!
Kunnen we twee dingen doen. Of daarheen verhuizen of het verhuisbedrijf maar weer bellen.
Ik heb maar voor het laatste gekozen, had geen zin om mijn koffers weer te pakken.
En je gelooft het niet, de verhuizer zegt dat de container echt vandaag is aangekomen! 
Ze hebben ons direct ingepland voor de uitpaksessie op 20 febr. Ik geloof er helemaal niets van!
Ze gaan nog bellen voor een bevestiging als de douane de container heeft vrij gegeven.
Ik vermoed maar zo dat ze morgen of overmorgen bellen met het verhaal dat hij er toch niet staat.
Ik word nog maar even nergens blij om, eerst zien dan geloven.

Vanmiddag werd ik gebeld door UTS. Of de monteur langs kon komen.
Tuurlijk, graag zelfs. Zo geschiede, 10 minuten later stond hij voor de deur.
En nu denk je zeker dat we een internetaansluiting hebben?
Fout gedacht, haha. Nee hoor, deze monteur kwam even kijken of we een goede telefoonaansluiting hadden.
Die hebben we! Wordt dan nu ook het internet aangelegd? Nee, daar wordt u weer voor gebeld.
Dan komt er een andere monteur om het aan te sluiten.
Ik had het kunnen weten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten